Nāve, tās nav beigas

Kaut kādā priekšēmtā bija skolotāja, kura man dažreiz teica “citiem es būtu likusi četri, bet tev likšu trīs”. Spriežot pēc toņa tas bija jāsaprot kā pagodinājums (u’re capable of more), bet es īsti nekad līdz galam nesapratu, kāpēc. Šķiet, tas pirmoreiz ļāva nojaust, ka pasaulē valda netaisnība.
Es izlasīju to grāmatu. Nu okei. Es neesmu īsti detektīvžanra un piedzīvojumu romānu cienītājs un obviosly nebiju plānotā mērķauditorija. Man vairāk patika tā side-info par iekšlietu sistēmas darbību (or that was the evil plan), par Afganistānu, lai gan par Čečenu dislocēšanu uz ziemeļiem – not buying this. Arīdzan nācās padomāt par to, ka taciņa starp ‘nozagta ticamības sajūta’ un ‘dooh, klišejas’ ir ļoti šaura. Un lai gan pārsvarā autoriem izdodas uz viņas noturēties (nu šur tur varētu arī būt bišķi pāri strīpai – karaliskā ģimene, Vanags, šādas tādas sagadīšanās), es tomēr jutu piepūli, kuru prasījusi tā turēšanās. Nav sajūtas ka lasi iedvesmas brīžos, daļēji zemapziņā radītu, izspļautu, izvemtu, pierakstītu tekstu. Insteadofthat Es jūtu darbu. Sistemātsku, konsekventu, intelektuālu piepūli, domāšanu, prātošanu, teikumu, rindkopu un nodaļu veidošanu un savienošanu. It is not like art. U can like it but you’ll never love it. Trīs komā pieci (piecu baļļu (ar diviem ļ) sistēmā).

Screen Shot 2014-12-12 at 00.02.06

About videjs

.. to be updated ..
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Nāve, tās nav beigas

  1. Atpakaļ ziņojums: baltais runcis Latvijas blogāres apskats #28 (08.12.-14.12.). | baltais runcis

Komentēt

