Customer satisfaction

Ir vasara, atvaļinājumu laiks. Bet diemžēl ne visiem. Daži atļaujas nelikt mieru IT risinājumu piegādātājiem un uzturētājiem.. te būs daži ieteikumi, kādas atrunas izmantot (norādītajā secībā):
– Būs rīt.
– Ir neliela aizķeršanās, bet būs nākamnedēļ.
– Būs nākamnedēļ.
– Būs rīt!
– Būs rīt. Teicām? .. ā nu pat ātrāk būšot .. līdz dienas beigām, iespējams, ja nē – tad sarausim .. pirmdien noteikti!
– Kāpēc šādi neder? Mēs sapratām šādi!
– Vajadzētu strādāt! Jums ir pārāk lēns dators/serveris/pieslēgums/grāmatvedis.
– No rīta vēl viss strādāja! Pārstartējiet visu!  Jā arī datorus otrā kabinetā, drošības pēc visu – pat tējkannas! .. Jau? – Tad vēlreiz! .. Jau? Tad vēlreiz, bet pretējā secībā.
– Dīvaini. Testu vidē viss darbojās. Pētīsim.
– Pētam.
– Tur neko nevar darīt <<adfafa neinterpretē dfadf un rada adsag dfa.. vārdu sakot.. tehniski nav iespējams, jo adfasd>. Iespējams, tiks atrisināts/piegādāts nākamajā versijā! Bet labā ziņa ir tā, ka ok pogu uztaisījām zaļu! Un arī drusku lielāku! Patīk? Ok, super!

About videjs

.. to be updated ..
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s